loading...

کسب وکار

بازدید : 29
سه شنبه 13 تير 1402 زمان : 13:32

وکیل بیمه اجتماعی


گفته می شود وکیل تامین اجتماعی وکیل پایه یک دادگستری است که اطلاعات کامل و کاملی از قوانین حقوقی و کیفری ایران در هر زمینه ای دارد. اما بیشترین تخصص و تجربه ایشان در زمینه حقوق بیمه است. در واقع یک وکیل بیمه در تمامی زمینه های بیمه ای اعم از بیمه های اجتماعی، بیمه مسئولیت مدنی، بیمه کارگران و ... دخالت می کند و در این موارد افراد را به طور کامل همراهی می کند.

وکیل
از آنجایی که موضوعات مرتبط با بیمه از جمله بیمه تامین اجتماعی و مسائل مربوط به آن می تواند برای افراد اعم از کارگران و بازنشستگان مشکلاتی ایجاد کند و عدم آگاهی از قوانین مربوطه می تواند عاملی برای عدم دریافت حقوق این افراد باشد. توصیه می کنیم در رابطه با امور بیمه ای با یک وکیل متخصص بیمه تامین اجتماعی مشورت کنید تا با مشاوره صحیح و با کمترین هزینه به آنچه می خواهید و حق شماست برسید. اگر به دنبال یک وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در حوزه تامین اجتماعی هستید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://moeidlawgroup.com/article-detail/76/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C

تخصص وکیل تامین اجتماعی چیست؟
موسسه حقوقی وکیل بیمه تامین اجتماعی فرهان تمه در زمینه های مختلف بیمه فعالیت می کند. جهت اطلاع شما مخاطبان گرامی به آنها اشاره می کنیم تا با دید بازتر مشورت کنید:

بیمه بیکاری
این نوع بیمه در شرایطی ایجاد می شود که کارگر تحت پوشش تامین اجتماعی کارفرمای خود قرار می گیرد و پس از اتمام دوره کاری حداقل یک ساله به دلایل واهی و غیرقانونی اخراج می شود. در این صورت کارگر می تواند به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کند. تامین اجتماعی و ارائه مدارک درخواست بیمه بیکاری؛ در این راستا فرد می تواند به تنهایی یا با کمک وکیل تامین اجتماعی برای بیمه اقدام کند.

معاملات سخت و بی سود

مشاغلی هستند که از برخی جهات سخت و زیان آور تلقی می شوند، این جنبه ها از نظر فیزیکی و مکانیکی مورد توجه قرار می گیرد، مثلاً محیط کار برای کارگر نامتعارف است و کارگر پس از کار در آن دچار مشکلات روحی و جسمی زیادی می شود. این محیط برای مدتی اتفاق افتاده است که ممکن است این مسائل به گونه ای باشد که کارفرما تمام اقدامات ایمنی و بهداشتی لازم را انجام دهد، اما کار در زمینه اشتغال ذاتاً مشکل است و گاهی ممکن است کارفرما بتواند ابزار ایمنی و رعایت موارد بهداشتی را فراهم کند. سختی را از کار دور کند، اما اینطور نیست و کار در حوزه کارهای سنگین قرار می گیرد.

در چنین شرایطی فرد می تواند با اثبات اینکه شغلش جزو مشاغل سخت است، درخواست بازنشستگی پیش از موعد از سازمان تامین اجتماعی را داشته باشد و در این زمینه تمامی اقدامات لازم را به وکیل بیمه اجتماعی بسپارد. وکیل تامین اجتماعی با ارائه درخواست به سازمان و استفاده از کارشناس، اقدامات لازم را در خصوص درخواست بازنشستگی انجام می دهد.

بیمه از کار افتادگی


ازکارافتادگی شرایطی است که در سازمان تامین اجتماعی یک مورد بیمه محسوب می شود که با توجه به نوع از کارافتادگی تغییر می کند و میزان بیمه با توجه به سازمان تامین اجتماعی متفاوت است. از کارافتادگی می تواند به صورت غرامت جزئی، غرامت کامل یا نقض عضویت باشد و وکیل تامین اجتماعی می تواند در اینجا بسیار کمک کننده تلقی شود و درصد از کارافتادگی را در بالاترین سطح ممکن برای شما ثابت کند و حقوق را برای شما به ارمغان بیاورد. شما حق دارید.

برای وراث مستمری دریافت کنید


زمانی که فردی در دوران بازنشستگی فوت کند و در تمام عمر از تامین اجتماعی حقوق دریافت کند، ورثه این شخص می توانند با یک سری شرایطی که قانون تعیین می کند مستمری او را دریافت کنند. اما برای انجام صحیح باید مراحلی را طی کنند که یک وکیل متخصص تامین اجتماعی می تواند در این زمینه کمک شایانی کند.برای پیدا کردن یک وکیل که در حوزه مهاجرت تخصص لازم را دارد اینجا کلیک کنید.

سازمان تامین اجتماعی


قانون تامین اجتماعی در ماده یک خود مقرر داشته است که به منظور اجرا و اشاعه انواع بیمه تامین اجتماعی بر اساس تامین اجتماعی که در این قانون سازمان نامیده می شود تشکیل می شود.

در مورد شکایت از قاضی با وکیل تماس بگیرید

انواع بیمه های اجتماعی
این وکیل بیمه اجتماعی بیان می کند: بیمه در سازمان تامین اجتماعی به انواع مختلفی تقسیم می شود که افراد تحت شرایط خاصی می توانند از این بیمه ها بهره مند شوند.

بیمه درمانی، خدمات تامین اجتماعی
مشمولان تامین اجتماعی می توانند با دریافت دفترچه های مربوط به این سازمان با مبلغ کمتر و یا حتی در مواردی رایگان از خدمات درمانی تحت پوشش بیمه بهره مند شوند.

بیمه بیکاری تامین اجتماعی
یکی از خدماتی که در بالا به آن اشاره کردیم بیمه بیکاری بود که یکی از خدمات سازمان تامین اجتماعی است که برای حمایت از کارگر ایجاد شده است به گونه ای که اگر فردی وظایف مربوطه را در محیط کار خود به درستی انجام دهد و کارفرما به دلایل نامعقول او را اخراج می کند، می تواند با رعایت شرایط تعیین شده از سوی سازمان تامین اجتماعی برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کند.

بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی


بیمه کار یکی از خدماتی است که به کارگرانی که زمینه کاری آنها مرتبط با ساختمان و امور مرتبط است ارائه و اختصاص می یابد که در قانون تامین اجتماعی به طور کامل به آن اشاره شده است.

هدف سازمان تامین اجتماعی از وضع قوانین مربوط به بیمه کارگران این بوده است که کار ساختمانی از جمله مشاغل پرخطر بوده و وجود بیمه برای این افراد امری حیاتی و مهم تلقی می شود. در واقع، در صورتی که کارگر ساختمانی در اثر حوادث ناشی از کار دچار مشکل شود و کارفرما برای بیمه کارگر اقدامی نکرده باشد، در این صورت «سازمان تأمین اجتماعی» علاوه بر حق بیمه فرد را می گیرد و برای کارفرما جریمه در نظر می گیرد.

بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی
بر اساس آنچه در قانون تامین اجتماعی مقرر شده است، بیمه بازنشستگی از دیگر خدماتی است که این نهاد به مردم ارائه می کند. در واقع، بازنشستگی به این معناست که بیمه شده برای رسیدن به سن بازنشستگی مقرر در قانون کار نمی کند. یعنی زمانی که فرد به دوران بازنشستگی خود می رسد می تواند نسبت به اخذ تصمیم اقدام کند و بر اساس دریافت حکم بازنشستگی از کار خودداری کند و پس از آن از مستمری این سازمان بهره مند شود.

بیمه عمر تامین اجتماعی
یکی دیگر از خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به افراد تحت پوشش بیمه خود ارائه می کند بیمه عمر است. این نوع بیمه فقط به افراد تحت پوشش این سازمان تعلق می گیرد.

بیمه عمر در واقع نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود، جدا از این که پس از فوت فرد می توان آن را نوعی سرمایه برای افراد تحت تکفل وی در مواردی مانند از کارافتادگی، نقص عضو و بیماری در نظر گرفت.

در پایان باید تصریح کرد که بیمه عمر سازمان تامین اجتماعی مزایای دیگری نیز برای افراد تحت پوشش دارد به طوری که بیمه شده در صورت تمایل می تواند تمام سرمایه خود را دریافت کند و در صورت نیاز به راحتی درخواست وام کند.

به سازمان تامین اجتماعی شکایت کنید
افراد مراجعه کننده همیشه برای دریافت حقوق شخصی خود از کارفرما یا دریافت بیمه نیستند و حتی گاهی شکایت فرد از سازمان تامین اجتماعی به دلیل حکمی است که ناعادلانه انجام شده است.

سازمان تامین اجتماعی گاه با اختلافات و مشکلاتی مواجه می شود که باید به آنها رسیدگی کند، تشریفات مربوطه توسط این سازمان در کمیسیون های تشخیص مطالبات سازمان انجام می شود که به دعاوی مطرح شده بین افراد و یا بین فرد و ارگان رسیدگی می شود. و در رابطه با آنها تحقیقات لازم را انجام داده و بر اساس آن حکم صادر می کنند. اما ممکن است رای ناعادلانه صادر شده باشد و قانون امکان اعتراض به این رای را در دیوان عدالت اداری پیش بینی کرده است.

در واقع در ماده 10 قانون تشکل ها و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری آمده است که دیوان صلاحیت رسیدگی به تصمیمات و اقدامات واحدهای دولتی از جمله سازمان تامین اجتماعی را دارد.

مراحل شکایت با سازمان تامین اجتماعی


وکیل تامین اجتماعی کار مربوط به شکایت از این سازمان را به طور کامل و بدون نیاز به حضور شما در دادرسی به عهده می گیرد، لذا مراحل شکایت از این سازمان را به شما می گوییم.

شخصی که می خواهد شکایت کند باید با وکیل بیمه تماس گرفته و از آن سازمان شکایت کند. پس از ثبت این شکایت، لازم به توضیح است که دادگاه تنها به صورت رسمی به این شکایات رسیدگی و پس از رسیدگی، رأی مقتضی را نسبت به شکایت مطرح شده صادر خواهد کرد.
در صورتی که دادگاه به پرونده رسیدگی کند و به این نتیجه برسد که رأی صادره از سوی کمیته تشخیص این سازمان به طور صحیح و قانونی صادر شده است، باید آن را تأیید کند و چنانچه رسیدگی کند و تشخیص دهد که رأی صادره مغایر با قانون بوده است، رد می کند و آن را نقض می کند و تا رسیدگی به پرونده و صدور رأی جدید، اجرای رأی قبلی متوقف می شود.
پس از صدور رای از سوی دادگاه در مرحله بدوی، ذینفع حق دارد ظرف مدت بیست روز به شعبه تجدیدنظر اعتراض کند.


حق الوکاله تامین اجتماعی


از آنجایی که موضوعات مربوط به بیمه های اجتماعی بسیار گسترده است و هرکدام با توجه به پیچیدگی آنها می تواند از نظر زمان رسیدگی متفاوت باشد، حق الوکاله وکیل بیمه اجتماعی نیز بسته به آن و میزان آن متفاوت خواهد بود. پس از مشاوره اولیه خواهد بود. این امر با وکیل انجام شده است و اطلاعات لازم در خصوص موضوع مطرح شده مشخص خواهد شد و حق الزحمه این وکیل بر اساس تعرفه قانونی خاصی تعیین نمی شود و توافق وکیل و موکل بر اساس این معیار خواهد بود.


مزایای مشاوره وکیل بیمه اجتماعی در موسسه فرهنگ تفاهم


مشاوره گرفتن از وکیل تامین اجتماعی که وکیل پایه یک دادگستری است دارای امتیاز و مزیتی است زیرا وکیل تامین اجتماعی تمامی قوانین در زمینه تامین اجتماعی و مقررات و مواد مرتبط را می داند و می تواند به افرادی که به هر دلیلی که با بیمه مشکل دارند و یا مایل به استیفای حقوق خود در خصوص اخذ بیمه هستند، لطفا به بهترین نحو آنها را راهنمایی کنید.

از آنجایی که قوانین مربوط به سازمان تامین اجتماعی گسترده و بعضاً گیج کننده است، بهتر است قبل از هر اقدامی در خصوص حقوق خود با یک وکیل تامین اجتماعی متخصص در موسسه حقوقی معید مشورت کنید تا از قوانین لازم الاجرا مطلع شوید و در صورت تمایل با تعریف قرارداد وکالت می توانید تمام کارهای مربوطه را به وکیل بسپارید.

موسسه حقوقی معید با همکاری وکلای متخصص در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات برای احقاق حقوق شما می باشد. موسسه با ارائه وکیل مجرب و متخصص می تواند شما را در احقاق حقوق خود در برابر نقض آن یاری دهد.

سوالات متداول وکلای تامین اجتماعی


تامین اجتماعی شامل چه مواردی می شود؟
شامل مواردی مانند بیماری، تصادف، بارداری، بازنشستگی، از کارافتادگی و مرگ می شود.

بازنشستگی در قانون به چه معناست؟
بازنشستگی در قانون تامین اجتماعی به معنای عدم نیاز به کار تا سن بازنشستگی است.

در بحث بیمه از کارافتادگی منظور از بیماری چه نوع بیماری است؟
در اینجا بیماری به این معناست که نیاز به خدمات پزشکی دارد و نوع بیماری باعث ناتوانی فرد در کار می شود.

تصادف در قانون تامین اجتماعی برای ثبت بیمه به چه حوادثی اشاره دارد؟
منظور از تصادف، حادثه ای است که تحت تأثیر یک عامل خارجی یا به طور ناگهانی و در پی عملی رخ می دهد و منجر به صدمات جسمی و روحی برای فرد می شود.

وکیل بیمه اجتماعی


گفته می شود وکیل تامین اجتماعی وکیل پایه یک دادگستری است که اطلاعات کامل و کاملی از قوانین حقوقی و کیفری ایران در هر زمینه ای دارد. اما بیشترین تخصص و تجربه ایشان در زمینه حقوق بیمه است. در واقع یک وکیل بیمه در تمامی زمینه های بیمه ای اعم از بیمه های اجتماعی، بیمه مسئولیت مدنی، بیمه کارگران و ... دخالت می کند و در این موارد افراد را به طور کامل همراهی می کند.

وکیل
از آنجایی که موضوعات مرتبط با بیمه از جمله بیمه تامین اجتماعی و مسائل مربوط به آن می تواند برای افراد اعم از کارگران و بازنشستگان مشکلاتی ایجاد کند و عدم آگاهی از قوانین مربوطه می تواند عاملی برای عدم دریافت حقوق این افراد باشد. توصیه می کنیم در رابطه با امور بیمه ای با یک وکیل متخصص بیمه تامین اجتماعی مشورت کنید تا با مشاوره صحیح و با کمترین هزینه به آنچه می خواهید و حق شماست برسید. اگر به دنبال یک وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در حوزه تامین اجتماعی هستید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://moeidlawgroup.com/article-detail/76/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C

تخصص وکیل تامین اجتماعی چیست؟
موسسه حقوقی وکیل بیمه تامین اجتماعی فرهان تمه در زمینه های مختلف بیمه فعالیت می کند. جهت اطلاع شما مخاطبان گرامی به آنها اشاره می کنیم تا با دید بازتر مشورت کنید:

بیمه بیکاری
این نوع بیمه در شرایطی ایجاد می شود که کارگر تحت پوشش تامین اجتماعی کارفرمای خود قرار می گیرد و پس از اتمام دوره کاری حداقل یک ساله به دلایل واهی و غیرقانونی اخراج می شود. در این صورت کارگر می تواند به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کند. تامین اجتماعی و ارائه مدارک درخواست بیمه بیکاری؛ در این راستا فرد می تواند به تنهایی یا با کمک وکیل تامین اجتماعی برای بیمه اقدام کند.

معاملات سخت و بی سود

مشاغلی هستند که از برخی جهات سخت و زیان آور تلقی می شوند، این جنبه ها از نظر فیزیکی و مکانیکی مورد توجه قرار می گیرد، مثلاً محیط کار برای کارگر نامتعارف است و کارگر پس از کار در آن دچار مشکلات روحی و جسمی زیادی می شود. این محیط برای مدتی اتفاق افتاده است که ممکن است این مسائل به گونه ای باشد که کارفرما تمام اقدامات ایمنی و بهداشتی لازم را انجام دهد، اما کار در زمینه اشتغال ذاتاً مشکل است و گاهی ممکن است کارفرما بتواند ابزار ایمنی و رعایت موارد بهداشتی را فراهم کند. سختی را از کار دور کند، اما اینطور نیست و کار در حوزه کارهای سنگین قرار می گیرد.

در چنین شرایطی فرد می تواند با اثبات اینکه شغلش جزو مشاغل سخت است، درخواست بازنشستگی پیش از موعد از سازمان تامین اجتماعی را داشته باشد و در این زمینه تمامی اقدامات لازم را به وکیل بیمه اجتماعی بسپارد. وکیل تامین اجتماعی با ارائه درخواست به سازمان و استفاده از کارشناس، اقدامات لازم را در خصوص درخواست بازنشستگی انجام می دهد.

بیمه از کار افتادگی


ازکارافتادگی شرایطی است که در سازمان تامین اجتماعی یک مورد بیمه محسوب می شود که با توجه به نوع از کارافتادگی تغییر می کند و میزان بیمه با توجه به سازمان تامین اجتماعی متفاوت است. از کارافتادگی می تواند به صورت غرامت جزئی، غرامت کامل یا نقض عضویت باشد و وکیل تامین اجتماعی می تواند در اینجا بسیار کمک کننده تلقی شود و درصد از کارافتادگی را در بالاترین سطح ممکن برای شما ثابت کند و حقوق را برای شما به ارمغان بیاورد. شما حق دارید.

برای وراث مستمری دریافت کنید


زمانی که فردی در دوران بازنشستگی فوت کند و در تمام عمر از تامین اجتماعی حقوق دریافت کند، ورثه این شخص می توانند با یک سری شرایطی که قانون تعیین می کند مستمری او را دریافت کنند. اما برای انجام صحیح باید مراحلی را طی کنند که یک وکیل متخصص تامین اجتماعی می تواند در این زمینه کمک شایانی کند.برای پیدا کردن یک وکیل که در حوزه مهاجرت تخصص لازم را دارد اینجا کلیک کنید.

سازمان تامین اجتماعی


قانون تامین اجتماعی در ماده یک خود مقرر داشته است که به منظور اجرا و اشاعه انواع بیمه تامین اجتماعی بر اساس تامین اجتماعی که در این قانون سازمان نامیده می شود تشکیل می شود.

در مورد شکایت از قاضی با وکیل تماس بگیرید

انواع بیمه های اجتماعی
این وکیل بیمه اجتماعی بیان می کند: بیمه در سازمان تامین اجتماعی به انواع مختلفی تقسیم می شود که افراد تحت شرایط خاصی می توانند از این بیمه ها بهره مند شوند.

بیمه درمانی، خدمات تامین اجتماعی
مشمولان تامین اجتماعی می توانند با دریافت دفترچه های مربوط به این سازمان با مبلغ کمتر و یا حتی در مواردی رایگان از خدمات درمانی تحت پوشش بیمه بهره مند شوند.

بیمه بیکاری تامین اجتماعی
یکی از خدماتی که در بالا به آن اشاره کردیم بیمه بیکاری بود که یکی از خدمات سازمان تامین اجتماعی است که برای حمایت از کارگر ایجاد شده است به گونه ای که اگر فردی وظایف مربوطه را در محیط کار خود به درستی انجام دهد و کارفرما به دلایل نامعقول او را اخراج می کند، می تواند با رعایت شرایط تعیین شده از سوی سازمان تامین اجتماعی برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کند.

بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی


بیمه کار یکی از خدماتی است که به کارگرانی که زمینه کاری آنها مرتبط با ساختمان و امور مرتبط است ارائه و اختصاص می یابد که در قانون تامین اجتماعی به طور کامل به آن اشاره شده است.

هدف سازمان تامین اجتماعی از وضع قوانین مربوط به بیمه کارگران این بوده است که کار ساختمانی از جمله مشاغل پرخطر بوده و وجود بیمه برای این افراد امری حیاتی و مهم تلقی می شود. در واقع، در صورتی که کارگر ساختمانی در اثر حوادث ناشی از کار دچار مشکل شود و کارفرما برای بیمه کارگر اقدامی نکرده باشد، در این صورت «سازمان تأمین اجتماعی» علاوه بر حق بیمه فرد را می گیرد و برای کارفرما جریمه در نظر می گیرد.

بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی
بر اساس آنچه در قانون تامین اجتماعی مقرر شده است، بیمه بازنشستگی از دیگر خدماتی است که این نهاد به مردم ارائه می کند. در واقع، بازنشستگی به این معناست که بیمه شده برای رسیدن به سن بازنشستگی مقرر در قانون کار نمی کند. یعنی زمانی که فرد به دوران بازنشستگی خود می رسد می تواند نسبت به اخذ تصمیم اقدام کند و بر اساس دریافت حکم بازنشستگی از کار خودداری کند و پس از آن از مستمری این سازمان بهره مند شود.

بیمه عمر تامین اجتماعی
یکی دیگر از خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به افراد تحت پوشش بیمه خود ارائه می کند بیمه عمر است. این نوع بیمه فقط به افراد تحت پوشش این سازمان تعلق می گیرد.

بیمه عمر در واقع نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود، جدا از این که پس از فوت فرد می توان آن را نوعی سرمایه برای افراد تحت تکفل وی در مواردی مانند از کارافتادگی، نقص عضو و بیماری در نظر گرفت.

در پایان باید تصریح کرد که بیمه عمر سازمان تامین اجتماعی مزایای دیگری نیز برای افراد تحت پوشش دارد به طوری که بیمه شده در صورت تمایل می تواند تمام سرمایه خود را دریافت کند و در صورت نیاز به راحتی درخواست وام کند.

به سازمان تامین اجتماعی شکایت کنید
افراد مراجعه کننده همیشه برای دریافت حقوق شخصی خود از کارفرما یا دریافت بیمه نیستند و حتی گاهی شکایت فرد از سازمان تامین اجتماعی به دلیل حکمی است که ناعادلانه انجام شده است.

سازمان تامین اجتماعی گاه با اختلافات و مشکلاتی مواجه می شود که باید به آنها رسیدگی کند، تشریفات مربوطه توسط این سازمان در کمیسیون های تشخیص مطالبات سازمان انجام می شود که به دعاوی مطرح شده بین افراد و یا بین فرد و ارگان رسیدگی می شود. و در رابطه با آنها تحقیقات لازم را انجام داده و بر اساس آن حکم صادر می کنند. اما ممکن است رای ناعادلانه صادر شده باشد و قانون امکان اعتراض به این رای را در دیوان عدالت اداری پیش بینی کرده است.

در واقع در ماده 10 قانون تشکل ها و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری آمده است که دیوان صلاحیت رسیدگی به تصمیمات و اقدامات واحدهای دولتی از جمله سازمان تامین اجتماعی را دارد.

مراحل شکایت با سازمان تامین اجتماعی


وکیل تامین اجتماعی کار مربوط به شکایت از این سازمان را به طور کامل و بدون نیاز به حضور شما در دادرسی به عهده می گیرد، لذا مراحل شکایت از این سازمان را به شما می گوییم.

شخصی که می خواهد شکایت کند باید با وکیل بیمه تماس گرفته و از آن سازمان شکایت کند. پس از ثبت این شکایت، لازم به توضیح است که دادگاه تنها به صورت رسمی به این شکایات رسیدگی و پس از رسیدگی، رأی مقتضی را نسبت به شکایت مطرح شده صادر خواهد کرد.
در صورتی که دادگاه به پرونده رسیدگی کند و به این نتیجه برسد که رأی صادره از سوی کمیته تشخیص این سازمان به طور صحیح و قانونی صادر شده است، باید آن را تأیید کند و چنانچه رسیدگی کند و تشخیص دهد که رأی صادره مغایر با قانون بوده است، رد می کند و آن را نقض می کند و تا رسیدگی به پرونده و صدور رأی جدید، اجرای رأی قبلی متوقف می شود.
پس از صدور رای از سوی دادگاه در مرحله بدوی، ذینفع حق دارد ظرف مدت بیست روز به شعبه تجدیدنظر اعتراض کند.


حق الوکاله تامین اجتماعی


از آنجایی که موضوعات مربوط به بیمه های اجتماعی بسیار گسترده است و هرکدام با توجه به پیچیدگی آنها می تواند از نظر زمان رسیدگی متفاوت باشد، حق الوکاله وکیل بیمه اجتماعی نیز بسته به آن و میزان آن متفاوت خواهد بود. پس از مشاوره اولیه خواهد بود. این امر با وکیل انجام شده است و اطلاعات لازم در خصوص موضوع مطرح شده مشخص خواهد شد و حق الزحمه این وکیل بر اساس تعرفه قانونی خاصی تعیین نمی شود و توافق وکیل و موکل بر اساس این معیار خواهد بود.


مزایای مشاوره وکیل بیمه اجتماعی در موسسه فرهنگ تفاهم


مشاوره گرفتن از وکیل تامین اجتماعی که وکیل پایه یک دادگستری است دارای امتیاز و مزیتی است زیرا وکیل تامین اجتماعی تمامی قوانین در زمینه تامین اجتماعی و مقررات و مواد مرتبط را می داند و می تواند به افرادی که به هر دلیلی که با بیمه مشکل دارند و یا مایل به استیفای حقوق خود در خصوص اخذ بیمه هستند، لطفا به بهترین نحو آنها را راهنمایی کنید.

از آنجایی که قوانین مربوط به سازمان تامین اجتماعی گسترده و بعضاً گیج کننده است، بهتر است قبل از هر اقدامی در خصوص حقوق خود با یک وکیل تامین اجتماعی متخصص در موسسه حقوقی معید مشورت کنید تا از قوانین لازم الاجرا مطلع شوید و در صورت تمایل با تعریف قرارداد وکالت می توانید تمام کارهای مربوطه را به وکیل بسپارید.

موسسه حقوقی معید با همکاری وکلای متخصص در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات برای احقاق حقوق شما می باشد. موسسه با ارائه وکیل مجرب و متخصص می تواند شما را در احقاق حقوق خود در برابر نقض آن یاری دهد.

سوالات متداول وکلای تامین اجتماعی


تامین اجتماعی شامل چه مواردی می شود؟
شامل مواردی مانند بیماری، تصادف، بارداری، بازنشستگی، از کارافتادگی و مرگ می شود.

بازنشستگی در قانون به چه معناست؟
بازنشستگی در قانون تامین اجتماعی به معنای عدم نیاز به کار تا سن بازنشستگی است.

در بحث بیمه از کارافتادگی منظور از بیماری چه نوع بیماری است؟
در اینجا بیماری به این معناست که نیاز به خدمات پزشکی دارد و نوع بیماری باعث ناتوانی فرد در کار می شود.

تصادف در قانون تامین اجتماعی برای ثبت بیمه به چه حوادثی اشاره دارد؟
منظور از تصادف، حادثه ای است که تحت تأثیر یک عامل خارجی یا به طور ناگهانی و در پی عملی رخ می دهد و منجر به صدمات جسمی و روحی برای فرد می شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 30
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 2552
  • بازدید کلی : 8662
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی